Sunday, June 26, 2011

Geger la gue..


Agak2 mesti de beberapa orang yang tak tau geger tu ape? haha. geger tu takut. Apa yang aku takutkan ni? Takut nak menempuh hidup baru. Ceh!

Seperti yang kalian sedia maklum, aku dapat kat kolej kejuruwatan melaka..aku tak tau tempatnya kat mana..tapi ramai orang cakap kat situ bes sgt2..kat tengah bandar, transport berlambak, n mcm2 la lagi..tapi aku kena tengok ngan mata kepala aku sendiri baru aq percaya..wee~~

So, aq survey2 la gambar kt google pasal kolej ni..tapi hampeh! bape kerat je yang ada..huhu..

Meh le tengok beberapa gambar yang aku dapat..haha..

ni pintu masuknya kot..

ni plak logonya..xlawa tapi gasak la..haha..

ni google map..belakang hospital melaka jep.

Konklusinya, tunggu je la sampai aku g sana..=)


10 comments:

b0an said...

betol la..mmng dekat gan bando...besh woo kat sne..sbelah gan umah mayat kot..hahaha

Hani Suraya said...

haha...
yeke??
temberang la boan ni..haha..

Cik Eliza said...

hahaaha ! tido dgn mayat la awok. haha.

ahmad pon kat melaka gak, keluar uthm rabu nie,

:)

tahun depan kite mohon spa , jadi junior awok! :D

Hani Suraya said...

ala caya je si boan 2..

hahaha..

yeke???

mai la mai la..

awak nak amek pe??

OKED chokelat said...

uit...dpt kat melaka ke...haaa..dgn la ngan kite...hehehehe...mmg dekat pun ngan bdr...nak g JJ 5minit je jln kaki stengah jam kot..haha..maidin dekat..station bas dekat...seme dekat2 lah...bas pun byk...kl ade kenderaan lgggggggggggg senang...=p

Hani Suraya said...

JJ 2 ape?? hehe..ala xbwk kenderaa..nek awam je..cik oked kt mne?? bleh la jmpe..wee~~

OKED chokelat said...

jaya jusco...haha...kat melaka jugak...nanti leh set time bule nengok muvi kat JJ...gsc baru bukak...=p nak jd pemandu pelancong pun bule...kata je nak makan ape..haaa...depan sepital tuh kan ade 1 gerai makan..kecik je..tapi bakso die terbaikkkk....meatball besa bola tenis...

Hani Suraya said...

haha..

bagos betol la cik oked ni..

yok tengok transformers..haha..

OKED chokelat said...

yukkkkkkkkkkkk.......

Hani Suraya said...

yo'o je cik oked ni..haha..