Wednesday, June 8, 2011

Awat cek x bleh tid0q ni??


Adoi! Adoi! Adoi!

Jam da pukul 3.46a.m..Mata ni still segor bugar..xbleh nak tido asal? ggr! Ati sakit sebab da banyak kali kol someone tapi x diangkat..maybe penat kot tapi rindu la..ko tau x rindu?! rindu rindu serindu rindunyaaaa~~ lalala~~dah nyanyi plak ko pagi2 buta ni..

Sabor je la~~Sambil mendengar klasik f.m. (besenya sinar f.m.)..pagi ni tuko mood..ati sayu je dgor lagu jiwang ni..aish! bahagia plak pagi2 ni..org len dok membuta, aq dok ngadap pc ni..kalau bil letrik melambung, mati aq kne mrh ngan mak aq..kahkahkah! xpe2, aq pun da nak blah da bulan julai ni..g mne?? rahsia~~

Bile cter nak blah dari umah ni..huhu..sedey plak nak tinggalkan umah yg disayangi ni..selama 18 ta0n bpe bulan ek aq dok umah je..xpnah dok asrama..tup3! aq nk kene tgl kt asrama..xmo la! nak dok umah je..spe2 pinang la aq cpt..xpyh blaja da..(gatai t0l anak dara ni!) eh serius ni! bleh ke aq idup tanpa parents aq?? da r aq anak bapak! sedey2!! nak ngis..='( da2 emo plak ko mlm ni hani..ngada2! =p

Hmm..pe lagi aq nak melalut ek? Aq agak excited nak mule idup baru..banyak impian baru yg nak dicapai tp xtau la mampu nak capai ke x..arap2 tercapai..amin~

Hah! lagi satu..good luck utk khairul azim yg nak start lawan rowing 4 selangor dlm sukma..chaiyyok2! dpt rm3000 blnja aq k..yeah!

K la..setakat ni je bebelan aq ..arap korang nyampah..wee~~


8 comments:

fiQ'Ra Pancake said...

tdo awal k pas ni~ =) hehe

Hani Suraya said...

haha...ok dear..=)

Cik Eliza said...

good luck dear, i miss u , huhu. :'(

Hani Suraya said...

i miss u 2 syg!! uwaaaa!!!

AnwarHas said...

hmmmm...

Hani Suraya said...

hmmmmmmm...=/

AnwarHas said...

sibuk je nk cita psal azim..mcm org lain x de

Hani Suraya said...

jgn la jeles syg ku...=)