Sunday, October 7, 2012

Lelaki? Jejaka?


Salam u olls! Ari ni mood nak mengarut je. Hot topic yang aku selalu melalut ialah mengenai kaum yang berlainan jantina dengan aku that is B.O.Y!

Kadang-kadang pening kepala bila fikir pasal diorang ni. Bila cakap sayang, kita xtau dia sincere ke x. How can we know?? Diorang hebat bila melafazkan kata cinta tapi mostly haprak! Hanya omong kosong yang sering buat kita jatuh, lemah dan terlentok pada diorang. 

Aku bukan x puas ati cuma saja kan nak melalut. Kan aku da cakap aku nak melalut. Ish!

Berbalik pasal hot topic kita. Tugas lelaki adalah menjadi seorang khalifah yang mana membimbing wanita ke arah yang diredhai Allah S.W.T. Tapi! Why? And why? Zaman sekarang ramai yang mendorong kita, wanita ke lembah yang hina, dikutuk. Setiap wanita mengimpikan seorang lelaki yang soleh, beriman, ada janggut sikit *wink wink menjadi teman hidup di dunia dan peneman di akhirat kelak. InsyaAllah.

Ah! Aku da xde idea nak melalut pasal lelaki ni. Pape hal lu pk la sendiri wahai lelaki!! @#$%!

No comments: