Thursday, October 18, 2012

Osce Oh Osce!


Hari ini 18 Oktober merupakan hari trial osce bagi pelajar Sem5. Aku plak terpilih menjadi model untuk osce ni kan. Nak cakap untung, x sangat la. Sebab abes badan aku sakit-sakit. Huhu.

Mentang-menatng badan aku kecik, so aku dipilih sekali lagi sebagai model untuk positioning. X baik tau. Diskriminasi berlaku di sini. =(

Malang plak 2, aku dapat position c-shaped untuk prosedur LUMBAR PUNCTURE. Meh aku terangkan sikit pasal prosedur ni. Prosedur ni bertujuan untuk mengambil cecair cerebrospinal di tulang belakang. Macam-macam ragam dan gelagat aku tengok kakak-kakak Sem5 ni wat. Haha.

Ada yang tergagap-gagap, ada yang laju je, ada yang muka xde perasaan dan macam2 lagi. Yang hampeh bila time nak bengkokkan badan aku 2. Ada yang seboleh-bolehnya nak dagu aku bersentuh dengan lutut. Hey! Ingat aku ni gimnastik ke boleh lentur2 badan ni. Huhu. Mula-mula boleh tahan lagi, tapi kalau da sampai 39 orang wat aku, x plak aku jadi bongkok 3. Lalala~


Sakit auw cocok belakang. tapi xde la wat tadi. Hoho

bengkok! bengkok ko!

Tapi walau macam mana pun, bes gak la. 1st time kan aku jadi model. But next time! Aku xmo jadi model untuk positioning lagi. Titik! =P


2 comments: