Saturday, July 7, 2012

Ape laaaaa...


Salam aku ucapkan kepada readers sekalian. Huh! Nerd sungguh! =p 
Aku nak citer ni. Aku baru je lepas tengok movie ngan roommate aku. Citer Piranha. Citer 2 da lama, tapi kitaorang baru nak tengok. Ketinggalan cikit. Hehe. 

.


.


.


.


.


.

Citer nye BODO sgt!!!!
Nasib bek la aku tak tengok kat cinema. Kalau tak! Confirm aku maki lepas keluar panggung. 
Bukannya pe, jalan citernye ntah pape. Tak logik sungguh! And banyak adegan tut tut.
Aku tak kisah la orang puteh 2 nak naked ke hape!
Tapi! Macam mne citer mcm ni bleh lepas ke Malaysia?
Teruk betol! Takde sekatan langsung!
Pe yang orang berkuasa wat? Tak amek tindakan ke hape?
Mesti amek rasuah ni. Hah! Mula la aku berprasangka buruk ni. Tapi memang cam hampeh la.
Patut la dak2 sekarang ni berani je ikut contoh dalam citer ni.
Kalau sesetengah budak berpikiran elok, dia akan jadikan citer ni sebagai #%$&! tapi kalau yang berpikiran tak matang lagi, mudah terikut-ikut confirm akan copy paste sume dalam citer ni.

Konklusinya, sama2 la kita berdoa supaya kita tak tergolong dalam kumpulan manusia mcm ni. Takut sangat. Huhu. 

K la. Daaa~ Salam. =)


2 comments:

Tokey kedai said...

Setuju sangat..... saya pun dah tgk cite ni....dwnload dari online je.. tapi cite dia... mak aih.... tebukak sana....tebongkang sini... nasib baik movie ni free.... kalau tak tentu nyesal .....

Anonymous said...

haaa itu bru yg lama, blom tgk piranha 3DD..yg latest skali, wlaupon dah bbrapa buln kluar....