Tuesday, June 26, 2012

Yeay!!


Salam u olss!! Hari ni kan 1st day aku masuk ke dalam kelas sebagai pelajar Semester 3. Ye Semester 3 ye!
Kejap je aku da sem 3. Rasa sekejap je. Nanti sekejap je da nak kawen. Ngee~

Then aku dapat result sem 2. Debor tau! Aku x berapa nak mengharap untuk sem 2 ni coz aku rasa aku jawab ntah pape je. Then time OSCE pun cam hampeh! Saat aku dengar resultku di baca. Air mata aku terus mengalir! Tet! Gembeng la ko hani!

Eh! Bukan pe. Result yang aku dapat untuk semester 2 ni sebijik sama cam dalam mimpi aku. Aku rasa terkejut. Terkesima tau! Malu je nangis depan orang. Tapi nangis pun tetap comel.Hakhak! Alhamdulillah dapat semua A walaupun de gak A-. Eh! Kira A la 2 kn?? =P 

Pointer aku 3.81. Hip! Hip! Hooray! But aku sedih gak la sebab best student beza 0.01 je. Huhu. Da rezeki dia. Melepas la aku nak dapat rm50! Ceh! Ini yang menaikkan semangat aku untuk semester 3. Target! 4.0 if possible. But nothing is impossible! Hoho. 

Pape pun, ni semua untuk menggembirakan hati kedua-dua makbapak aku. Sayang diorang sangat2. Ni yang nak menitis lagi air mata ni! Argh! Dush3!


Dats all 4 tonight! Daaa~

p/s : esok aku present untuk KIK. Wish me luck walaupun aku xnk menang. hoho.


No comments: