Sunday, July 15, 2012

Acecah!!


Salam u alls. Entry kali ni nak citer pasal hari yang malang wat aku ngan member2. Baca la kalau nak, xmo baca xpyh! =P

5.15am 
Aku bangun pagi bersama roommate ku Aimi. Dengan merungut aku bangun n g mandi.

6.20am
Tunggu bas kt depan pondok guard. Janji nak amek kul 6.30 tapi cam ****! And then, ketua semester 'Kak Zimah hak puih!' cakap trip nak g KL tukar kul 8.30. Cam ****! Pastu kena tukar baju tshirt kolej plak sedangkan aku da gosok baju korporat yang ssh giler nak gosok. Gggr!

8.50am
Bas baru nak sampai. Janji Melayu mmg gitu! Bermulalah perjalanan ke KLCC.

12 lebih tengahari (xhingat waktu sbnr!)
Sampai di KLCC and mulalah jadi cam hape. Mencari hala tuju yang sebenar. Ke hulu ke hilir cam ape je. Da la sesak ngan manusia yang berbagai ragam. Yang itu yang ini. Bla bla bla. Aku ngan member bertanya antara satu sama lain, "Kita nak g mana ni?" "Eh! pusing balik?" "Ah! Penat la! Cam tahi!" and banyak la lagi persoalan yang kami sendiri xtahu nak jawab. Uwaaaaaa!! "Balik la balik la." Itu la yang selalu aku cakap. Ngee~

1.30-3pm
Kitaorang merayau-rayau kt Konvesyen Centre sbb de PC Fair. Kalau de duit syok la. Berkenan je beli. Ni duit pun cukup2 nak beli aiskrim sebatang. Tapi aku dpt la gak beli 1 brg. Ape dia? Rahsia la! =P

Da la. Penat jalan. Kitaorang pun balik! Dalam perjalanan balik, bas plak wat hal. Ade mslh ngan enjin, so kitaorang pun dapat la naik kete lembu. Ape x nye. 20km/jam. lalala~

 Hah tengok la gambar2 yang diambil masa tgh tension.


 Senget2!

 Boooooooooo!!

 Pelarian Indon.

 Wakaka!

Pening2.

We r gojes. =P

Actually benda alah kt KLCC 2 adalah iM4U iaitu 1 Malaysia 4 youth. Tujuan benda alah ni cam hape je. Untuk manfaat belia. Kita menggalakkan belia pebende ntah aku baca tadi. Da lupe. Tapi yang penting 4 me its useless. No benefit at all! Memang merugikan masa je pergi tempat2 cmni. Sesape yang x setuju ngan aku, so what? Ni blog aku, so suke ati la. Bla bla bla. 

Daaa~ Salam. =) 

No comments: