Tuesday, December 6, 2011

Padang Besaq!


Hari ni 6 Disember 2011, aku dan keluarga pergi jalan2 belah utara sana. Terus terang aku cakap, ni 1st time aku g sana. Kih3. Kami bertolak dari rumah opah (Taiping) dengan 'Mini Cooper' ayah aku. Kami agak lewat bertolak sebab aku bangun lambat. Eh! Adek aku pun bangun lambat gak. So bukan salah saya sorang. Ngee~

Dalam perjalanan ke utara 2, perut aku betol2 x selesa. Masuk angin la 2.Nak muntah! So ayah aku berhenti kt R&R Gurun. Berhenti je kereta, aku cepat2 lari ke tandas n muntah. Keluar habes sandwich yang aku makan pagi tadi. Rasa masam. Haha. Lepas sarapan, kami meneruskan perjalanan yang masih jauh.

Kire2 3 jam perjalanan, kami pun sampai ke destinasi iaitu Padang Besar, Perlis. Eh! Perlis ke? Ke Kedah? Aku pun x sure. Failed aku punye Geografi. Hehe. Da sampai tu, aku betolkan la baju aku yang da kedut2, tudung aku yang da nak tercabut 2 bagi lawa ckit. Mane la tau jumpe laki nsem ka. Ah! Gedik giler. Jeles laki aku kang. Haha.

Destinasi pertama semestinya kedai baju. Hehe. Setelah berjam pilih, berjam la sgt! Akhirnya aku dapat 1 je baju. Al2 red indian gitu. Bleh la aku pakai g tahlil. Haha. Teruk betol perangai. Aku usha gak handbag tapi xde yang berkenan. Makcik aku cakap aku cerewet. Mane ade! Aku ni x memilih orangnya. Cuma kalau bleh, nak la yang betol2 aku suka. Xmo la beli sebab
terpaksa. Tapi xde spe pun yang paksa aku. Kah3.

Selepas beli pape yang patut, kami pun beransur pulang. Penat owh. Penat jalan je la. K la aq penat taip ni. Meh la jemput tengok gambar2 yang telah disajikan di bawah ni. =)

Pemandangan bendang ye anak2 =)


Me wif my kazen, Ain. Die pakai high heels 2. Ngeh3~



Bajet model la ni. Hampeh! Haha.




Inilah bukti aku g padang besaq!




3 dak sengal lagi2 yang baju pink 2 (adek aku)



Ini kedai yang jual limau barli tepi jalan. Pilih! Pilih! Beli 1 dapat 1.



LASTLY...




Inilah baju yang aku beli 2. Cun x? Cun x? Kih3.

K la sampai di cni saja. Daaaaaaa~

4 comments:

Maii Yusre said...

wahh..cun.. :DD

Hani Suraya said...

thanks dear..;)

Maii Yusre said...

Da lama tak nampak adek awak :D
Teringat kat lukisan dia tuh hehe

Hani Suraya said...

hehe..

die ok2 je..

lukisan 2 mne ntah hilang..