Tuesday, April 19, 2011

Borak2 pasal saiz badan pompuan..

Boy 1 : Wei! Awek 2 pnye badan, pergh! meleleh siak aq tgok!

Boy 2 : Yeke?? Pe size die??

Boy 1 : Bek punye! 36' 25' 37'..

Boy 2 : Uwooo!! 2 kalau aq dpt, gerenti x lepas..

Errk!! Apakah yang dibincangkan oleh kedua2 lelaki di atas?? Walaupun saya ni berjantina perempuan, tetapi saya tau topik2 camni memang acap kali dibincangkan oleh kaum lelaki..Memang naluri diorg la nak cter pasal benda ni KOT..

Saya merupakan peminat cter hollywood n pelakon2nya agak sering berkata2 tentang saiz2 perempuan..Dulu saya tidak mengerti apa yang dimaksudkan dengan 36' 25' 37'..Tapi sekarang saya da besar ckit, saya pun paham la..haha..

Untuk pengetahuan kaum hawa yang masih tidak mengerti psl size2 ni..Saya mengambil contoh, 36' 25' 36'..36' yang pertama bermaksud ukur lilit payudara kita..25' pula ukur lilit pinggang kita n 36' yg akhir ialah ukur lilit punggung kita..

Dari sumber yang boleh dipercayai, kaum adam suka size pompuan yg mana ukur lilit payudara n punggung lebih besor dari ukur lilit pinggang..mengapa?? oh! itu kena tnye kaum adam la ye..

Kita kaum hawa xde pun cter pasal ni kn..haha..

2 je la nk ngarut malam ni..daaa~~


Gambar kartun saja! real xmo la! =P



20 comments:

Cik Eliza said...

oh ! baru tahu , hahahahahha!

aku seykeh kunk dak laki uw !

kuang ajaq no !

hahahahahha !


bungukkkk!

Hani Suraya said...

hahahaha!!

rekaan je la syg!

haha..

Cik Eliza said...

hahahaha !

buuuuuu~

Hani Suraya said...

hahaha...

piiirah!!!

Anonymous said...

si gile

Hani Suraya said...

hahaha...

aq tau ko epul!!

sbuk la ko! =P

faisal apardi said...

oh baru tau..sebelum ni tak penah dengar pun..saya kan lelaki baik..huhu

Hani Suraya said...

haha..ok2..kamu baik..=)

OKED chokelat said...

hehehe...saye lom cukup umur laaa...tp..ukur lilit tu jauh dari sasaran...haha...kembang jeee...dah gumuks...

jom meriahkan contest,sayerr tag kamu...

Hani Suraya said...

haha..xpe..awk cantek!

OKED chokelat said...

awak de lesung pipit..sayer jelessssss.....nak jugak...

Hani Suraya said...

awk cucuk la pipi awk..=P

AnwarHas said...

nak 40'40'40'..ade??haha

Hani Suraya said...

wt sendiri! bengong! haha..

Inspirationalefeks said...

ish2 .. yg penting sama rata

Hani Suraya said...

sama rata ape nye?? huhu..

il ya na said...

laki nak body cam kerengga tu xmatang. klu body je cam kerengga, tappi xtau masak, xeducated, dan mcm2 'tak' lagi tak gune gak..tol tak..

Hani Suraya said...

haha..btol2!!

CouLeur de Chiqu3 said...

ahah..biase la...klo saye laki pon,akan bernaluri sebegitu...klo laki camtu..tu kire normal taw...jgn ...klo dia bernafsu tgk kaum sndri lg susah

Hani Suraya said...

hahaha..

klau bernafsu sesame jantina xtau la nk kte..=P