Saturday, March 5, 2011

!@@#$%%^&&

aDOI! aDOI! aDOI!

Aq hangin btol! Xbek tau wat bpk ko gitu...cian aq tgok air muke die yang menahan perasaan sedih+malu...Tau r mkbpk ko da cerai but u don't have 2 do like dat...anak derhaka 2...yg si mak ni hah, xpyh la nk simpan dendam2 2 lagi..da hubungan korg x pnjg..redhakan sje la...

Tpi npe nk sisihkan bpk sndri kt mjlis kawen ank? ank perempuan lgi! Ape org sekeliling anggap..hah?! hah?!

Ade ke x dipanggil bpk utk menepung tawar ank sndri..dahsyat2!!

kOnklusinye, aq x la sedey sgt, tp mak aq yg sedey...die x sanggup lihat org diperlakukan sebegitu..lagi2 ble abg ipar sndri yg kne..So, kte sbgai anak especially gurl jgn la wt bpk kite gitu..cian sgt2 kt die..

Ini ke balasan aq selama ni menjaga n mendidik die?? Ini yg aq dpt??? Lebih bek aq bunuh je mse die kcik klau aq tau gini la jadinye..hoho..






4 comments:

Cik Eliza said...

haha, ape lah awak mengarut neh,

tak paham langsong !

;p

Nieya Sue said...

hahaha...

hanya menyindir...:P

missteeha the babling girl said...

dah bnyak dah kejadian sedemikian jadi , kdg3 bukan anak yg sengaja bwt mcm2 tu kpd si bapa/ibu ..kdg2 ianya kerana terpaksa demi hormat org2 tertentu .ibarat di luah mati bapak , ditelan mati anak ( erk batol ke peribahasa nie ??=,='' )
btw , entry nie agak klaka and menyentuh qalbun . hehe . salam perkenalan !!

Nieya Sue said...

haha..

btol2!!

slm perkenalan kembali..:D