Friday, May 4, 2012

Waduh Waduh Waduh!


Adeyh! Pekse nak dekat tapi kenapa kemalasan yang melanda diri ku ini ya Allah?? Berikan la aku kerajinan dan semangat untuk menjalani peperiksaan yang bakal tiba ini. Amin.

Intro je tadi 2, sebagai peringatan supaya post ni tak terlalu panjang dan aku boleh sambung study. 'Tet! Bajet je lebih!' First of all, hye u alls. Da lme aq menyepi dari dunia blog ni. Rasa malas je nak taip2 ni. Aku semua malas, ape yang rajin pun xtau. Tido kot. =)

And for ur information, aku da nak abes sem 2 da..huhu! Hepi ni dapat balik umah, jumpa family, jumpa buah hati, insyaallah! X sabar deyh! X lupe gak aku nak ckp, ramai org nk jmpe aku (dak2 sk rndh n mngh). Aku memang org penting kn. Daaa~

Erm, lagi pe aku nak cakap, 2 je la kot.. Lastly, tata! Amek gambar cun aku ni..=P

gambar masa makan burger kat jejantas. sedap yo!


2 comments:

Pi-Ee said...

hai hani yg perasan. HAHA

Hani Suraya said...

hai syg...kte xprsn la..buek!!